가사 해석

Collective Soul - Shine 가사 해석

블루거 2014. 11. 1. 16:01

 

Collective Soul - Shine
콜렉티브 소울의 샤인

Give me a word
Give me a sign
Show me where to look
Tell me what will I find
Lay me on the ground
Fly me in the sky
Show me where to look
Tell me what will I find
Oh, heaven let your light shine down
나에게 말해줘
날 이끌어줘
내가 어디를 보아야할지 보여줘
그리고 내가 무엇을 찾을지 말해줘
날 땅에 눕히고
날 하늘에 띄워줘
내가 어디를 보아야할지 보여줘
그리고 내가 무엇을 찾을지 말해줘
아, 하늘이 너라는 빛이 내리게 했구나

Love is in the water
Love is in the air
Show me where to look
Tell me will love be there
Teach me how to speak
Teach me how to share
Teach me where to go
Tell me will love be there
Oh, heaven let your light shine down
사랑은 물 속에 있고
사랑은 공기 속에도 있어
내가 어디를 보아야할지 보여줘
그리고 그곳에 사랑이 있을지 말해줘
내가 어떻게 말해야할지 가르쳐줘
내가 어떻게 나눠야할지 가르쳐줘
내가 어디로 가야할지 가르쳐줘
그리고 그곳에 사랑이 있을지 말해줘
아, 하늘이 너라는 빛이 내리게 했구나

Give me a word
Give me a sign
Show me where to look
Tell me what will I find
Lay me on the ground
Fly me in the sky
Show me where to look
Tell me what will I find
Oh, heaven let your light shine down
나에게 말해줘
날 이끌어줘
내가 어디를 보아야할지 보여줘
그리고 내가 무엇을 찾을지 말해줘
날 땅에 눕히고
날 하늘에 띄워줘
내가 어디를 보아야할지 보여줘
그리고 내가 무엇을 찾을지 말해줘
아, 하늘이 너라는 빛이 내리게 했구나

I'm gonna let it shine
I'm gonna let it shine
Heaven send a light, let it shine on me
Hey yeah
Hey yeah
Heaven send a light, let it shine on me
It's gonna shine on
Shine on me
Its gonna shine on
Well come on and shine
내가 너와 함께 빛날게
내가 너와 함께 빛날게
하늘이 나에게 빛을 내렸으니, 내가 함께 빛날게
Hey yeah
Hey yeah
하늘이 나에게 빛을 내렸으니, 내가 함께 빛날게
나와 함께 빛날거야
나와 함께 빛날거야
나와 함께 빛날거야
그렇니 이리와 빛나렴